♥ nuffnangx ♥

Thursday 31 January 2013

Aku & Kuning Mustard ♥

Aku sangat suka warna kuning mustard ni sekarang....♥
x tahu la kenapa aku suka sangat dengan warna ni...
Tapi di mata aku, warna ni sangat menarik perhatian aku...
Dan kalau aku memakai baju, beg atau kasut yang berwarna kuning mustard ni...keyakinan diri aku semakin bertambah...
Yang terbaru aku beli tudung bawal plain AdiJuma juga berwarna kuning mustard...
Walaupun tudung bawal plain AdiJuma ni cuma berjarga RM7, tapi aku sangat suka memakai nyer...♥

Wallet kuning mustard dari Vinnci ni sebenarnyer dah lama aku beli...
Masa aku beli wallet ni berharga RM69.90...
Tapi rasa sayang pulak nak pakai...hihihi ^_^
Namun, disebabkan oleh warna nyer yang agak meyerlah itu, seakan memberi semangat kepada aku untuk membawa nyer kesana kemari...hihihi ^-~

Kasut ni pulak masa aku beli, harga nyer cuma RM19.50 jer...
Beli masa ade offer kat butik Padini...
Sekali terpandang terus jatuh hati ♥ pada warna nyer...
Pada hal design kasut ni tersangat la simple & x berapa nak menarik...
tapi bagi aku yang penting adalah warna kasut tersebut...sebab, sebenar nyer aku ni suka pakai kasut ikut warna baju...
Kalo boleh, semua warna kasut aku nak beli...
Tapi tengok kemampuan gaji aku juga la...
Maklum la...sekarang ni komitmen semakin tinggi...huhuhu -_-

Sampai baju anakanda Harraz kami pun aku beli warna kuning mustard tu...
Bukan ape, nak matching2 anak beranak kan...hihihi ^_^


x kisah la ade oarng suka atau  x dengan warna kuning mustard ni...
Yang penting...aku suka ♥ 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ CANTIK DI HATI ♥

Apabila ALLAH cepat makbulkan doamu, Maka Dia menyayangimu,
Bila Dia lambat makbulkan doamu, Maka Dia ingin mengujimu,
Bila Dia tidak makbulkan doamu, Maka Dia merancang sesuatu yang lebih baik untukmu.
Oleh itu, sentiasalah bersangka baik pada ALLAH dalam apa jua keadaan pun kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului kemurkaan-Nya...

♥ TQ for Visit ♥