♥ nuffnangx ♥

Tuesday 29 January 2013

Mengimbau Kenangan : Cuti2 Cinta ♥ Jakarta & Bandung 2012 (Part I)

Actually, cerita ni dah agak basi la...
Sebab time pergi bercuti tu masa 17 September 2012 yang lalu...
Tapi disebabkan zaman sekarang ni, kita dah jarang guna photo album kan...
So, blog DonutZchoOmey Diary ni boleh di katakan salah satu dari photo album keluarga aku la...
Dulu, aku ade stau blog...DonutZchoOmey...tapi disebakan kadang aku terlupa password nyer...aku terpaksa create satu blog baru...huhuhu -_-
X mo la berleter panjang2, so...HOPE uols enjoy layan picture kenangan aku ni...^_^


Gambar ni di"capture" time arrive kat Sokarno Hatta Airport, Jakarta.....

Anakanda Harraz bersama abah tersayang ♥.....

Ibu, Abah & Elman Harraz.....

Sempat lagi capture gambar time nak makan tengahari di Jakarta.....

Bersama rakan2 sekerja di Praoe Seafood, Bandung.....
Boleh tahan sedap makanan yang dihidangkan kepada kami ^_^.....

Beberapa Restoran yang kami kunjungi di sekitar Bandung & Jakarta.....
Semua restoran tersbut menghidangkan masakan dari Padang.....

V Hotel Resident...
Tempat penginapan kami ketika berada di Bandung.....


To be continue....♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ CANTIK DI HATI ♥

Apabila ALLAH cepat makbulkan doamu, Maka Dia menyayangimu,
Bila Dia lambat makbulkan doamu, Maka Dia ingin mengujimu,
Bila Dia tidak makbulkan doamu, Maka Dia merancang sesuatu yang lebih baik untukmu.
Oleh itu, sentiasalah bersangka baik pada ALLAH dalam apa jua keadaan pun kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului kemurkaan-Nya...

♥ TQ for Visit ♥