♥ nuffnangx ♥

Monday 28 January 2013

Saje Nak Cerita ♥

Apa khabar blog kesayanganku??
Cian sungguh kat ko sebab dapat tuan yang macam aku ni...
Lama sungguh tak jenguk ko kan...hihihi ^_^
Bukan x sudi, cuma x berkesemapatan aje...
 
Disebabkan dah lama x update kisah hidup aku kat cni kan, ari ni tetibe ade mood rajin nak update blog plak...
Saje nak share baju yang baru aku beli...hahaha ^_^
Sebenarnye, aku ni sangat suka baju yabg berwarna terang & colouful...
Tetapi aku sangat takut nak pakai seluar "color2ful" ni...
Oleh kerana aku ade satu seluar berwarna peach (hadiah dari seorang kawan), so nak x nak kene la aku cari baju untuk dipadankan...huhuhu -_-
 
Aku ni sangat suka fesyen...tapi aku x berape yakin nak berfesyen untuk diri sendiri...
So, tengoklah hasil nyer.........
 
Hanya sesiapa yang berani aje akan memakainyer...hahaha ^_~
Kerana ini adalah 1st trial aku, malu nyer aku sampai sanggup x turun dari kereta...hihihi ^_^
Nasib baik la masa ni perjalanan pulang kekampungku di malam hari...
So, x ade la aktiviti singgah menyinggah sangat...
Cuma, disebabkan perut yang sudah terlalu lapar & minta diisi, en.suami aku tu ajak juga singgah di R&R Gunung Semanggol...
Nasib x ramai orang sangat kat situ coz R&R under construction.....
Ter"cover" juga la malu aku tu...hihihi ^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ CANTIK DI HATI ♥

Apabila ALLAH cepat makbulkan doamu, Maka Dia menyayangimu,
Bila Dia lambat makbulkan doamu, Maka Dia ingin mengujimu,
Bila Dia tidak makbulkan doamu, Maka Dia merancang sesuatu yang lebih baik untukmu.
Oleh itu, sentiasalah bersangka baik pada ALLAH dalam apa jua keadaan pun kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului kemurkaan-Nya...

♥ TQ for Visit ♥