♥ nuffnangx ♥

Tuesday 1 May 2012

Happy Labour Day ♥


Walaupun hari ni public holiday …tp utk orang keje swasta cam aku ni, kene la gi OT utk cari duit lebih …bukan per, untuk family juga kan?? Sorry yer Harraz coz ibu kene gi keje …sorry sebab ibu x dapat jaga Harraz ari ni …tapi Harraz duk dengan abah pun OK jer kan?? Abah pun pandai jaga Harraz juga

Selalu nyer, cuti2 camni ramai yang ambil kesempatan bawa family jalan2 kan?? Walaupun aku keje, tapi aku masih boleh luangkan masa dengan anak suami … Cuma akan letih sk8 la coz x cukup masa nak rehat … Demi family tercinta , apa juga akan aku gagahkan…hehehe ^_^

Untuk corat coret ari ni, aku rasa xde apa lagi yang aku nak share, coz … aku masih lagi ditempat keje…huhuhu


Graphics

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ CANTIK DI HATI ♥

Apabila ALLAH cepat makbulkan doamu, Maka Dia menyayangimu,
Bila Dia lambat makbulkan doamu, Maka Dia ingin mengujimu,
Bila Dia tidak makbulkan doamu, Maka Dia merancang sesuatu yang lebih baik untukmu.
Oleh itu, sentiasalah bersangka baik pada ALLAH dalam apa jua keadaan pun kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului kemurkaan-Nya...

♥ TQ for Visit ♥