♥ nuffnangx ♥

Tuesday 1 May 2012

Tentang Aku ♥

Dalam hidup ni…banyak sangat kisah suka dan duka yang kita alami…tapi kadang2, rasa macam banyak sangat kisah sedih yang aku alami…adakah aku ni insan yang tidak bersyukur Ya Allah…Sesungguhnya, dalam hidup aku…aku sangat berpegang kepada keikhlasan…dalam apa jua yang kita lakukan, kita mesti kene ikhlas…barulah apa yang kita lakukan itu menjadi tidak sia-sia…tapi, walaupun aku ikhlas…aku selalu saje diuji Allah…mampukah aku harungi suka duka hidup ini tanpa mu disisi Ya Allah…

Dulu aku pernah ade blog…semua aku coretkan di blog itu…sudah lama aku meng“sawang“kan blog aku tu…bukan x de cite yang aku nak share…bukan x de berita yang aku nak tahu…tapi, x tahu la kenapa aku biar blog aku tu jadi umah hantu…sekarang, aku rasa aku dah mula rasa nak ber“blog“ kembali…hope masih ade rakan2 blogger yang nak support aku…

For my 1st entry…aku nak share dgn korang biodata aku…serba sedikit jela erk…x leh banyak2…hehehe ^_^


Nama panggilan aku yang sepatutnya EMY…tapi x tahu la kenapa dari kecik orang panggil aku EYTA…ibu aku kata, aku yang gelar diri aku nama tu…who would have thought, right?? x sangka aku…sekarang kene panggil aku Cik Puan Eyta la coz aku dah berumahtangga dengan suami saya Hasrul dan mempunyai seorang anak…masih baby lagi la…namanye ELMAN HARRAZ…inilah keluarga bahagia kami...AMIN ♥♥♥


Graphics

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ CANTIK DI HATI ♥

Apabila ALLAH cepat makbulkan doamu, Maka Dia menyayangimu,
Bila Dia lambat makbulkan doamu, Maka Dia ingin mengujimu,
Bila Dia tidak makbulkan doamu, Maka Dia merancang sesuatu yang lebih baik untukmu.
Oleh itu, sentiasalah bersangka baik pada ALLAH dalam apa jua keadaan pun kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului kemurkaan-Nya...

♥ TQ for Visit ♥