♥ nuffnangx ♥

Thursday 10 May 2012

Medical Leave....

Masih dalam mood x sihat aku ni...huhuhu...aku sebenarnye, nak sangat2 gi keje cari rezeki...tapi x tahu la kenapa skrg ni aku selalu sakit2 & ada rasa yang kurang enak jer tiap kali nak melangkah gi keje...mungkin aku ni kene cari air penawar kot...hahaha...Mungkin juga, aku masih perlukan rehat sebab dah banyak menghabiskan tenaga menjaga Harraz di hospital ari tu kot...

Sebenarnye, aku kene admit kat Hospital Pantai Penang semalam..tapi rasa xbest lak kalo admit...coz Harraz & abah xleh nak teman aku tidur malam2...tetibe rasa macam sedih & sunyi sangat...terus x jadi nak admit...nasib baik doktor memahami & kasi aku medical leave...TQ Doktor Rajah...
Cuma satu kejutan buat aku & suami...Doktor kata, kalau aku x admit, insurans x akan cover...so, aku kene bayar la duit ubat & rawatan...aku & suami pun kata OK...tapi, bila tengok bil...ASTAGHFIRULLAHALAZIM...

P/S : Kalau rasa x cukup duit, pergi aje la klinik biase...hehehe

Nice Day Animations

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ CANTIK DI HATI ♥

Apabila ALLAH cepat makbulkan doamu, Maka Dia menyayangimu,
Bila Dia lambat makbulkan doamu, Maka Dia ingin mengujimu,
Bila Dia tidak makbulkan doamu, Maka Dia merancang sesuatu yang lebih baik untukmu.
Oleh itu, sentiasalah bersangka baik pada ALLAH dalam apa jua keadaan pun kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului kemurkaan-Nya...

♥ TQ for Visit ♥