♥ nuffnangx ♥

Wednesday 16 May 2012

Baju Raya...♥

Tak sabar nyer rasa nak sambut Ramadhan & Syawal tahun ni...sebab, tahun ni aku rasa sungguh bermakna dapat berhari raya sebagai seorang ibu...tak ergambar perasaan nyer...hanya orang2 yang bergelar ibu saja yang tahu kan??

Citer pasal raya ni, mesti la tak lengkap kan raya kita tanpa baju raya...setiap tahun, aku akan pastikan, aku & suami mempunyai 2 pasang baju raya tiap seorang...bukan pe, nanti raya haji senang...x yah serabut nak fikir pakai baju color ape...Untuk tahun ni, makin bertambah la budget aku...sebab kene prepare 2 pasang baju untuk anakanda Harraz juga...

Tapi, nak wat camne kan...tahun ni aku teruja lebih sebab nak sambut raya dengan Harraz...so, 2 pasang baju tuk Harraz dah pun siap dibeli...comel x??
Hadiah yang ibu aku kasi ari tu, aku dh berjaya match kan kain nyer...tapi, x tahu la cantik ke x...tadi jalan2 kat kamdar, banyak juga kain yang aku berkenan...tapi, pekerja2 nye lom siap susun lagi kain2 tu...hampa juga la...tapi x pela...memandangkan kewangan aku pun cukup2 je...lain kali pulak la aku gi beli...huhuhu...


Bukan kain tuk baju ni aje yang aku dapat match kan...tapi kain tuk baju yang aku beli 2 tahun lepas sekali...Actually, dulu rasa malu nak pakai kebaya nyonya ni...tapi bila dah ade lebih dari satu ni, tetiba rasa x malu lak nak pakai...tambah lagi, orang belanje kan...lagi la x malu..hehehe


Kalau boleh, esok juga aku nak gi tempah kain2 ni...x sabar rasanyer nak pakai baju2 ni raya nanti...Untuk abah, nanti bulan depan lak kita shoping baju raya abah erk...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ CANTIK DI HATI ♥

Apabila ALLAH cepat makbulkan doamu, Maka Dia menyayangimu,
Bila Dia lambat makbulkan doamu, Maka Dia ingin mengujimu,
Bila Dia tidak makbulkan doamu, Maka Dia merancang sesuatu yang lebih baik untukmu.
Oleh itu, sentiasalah bersangka baik pada ALLAH dalam apa jua keadaan pun kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului kemurkaan-Nya...

♥ TQ for Visit ♥