♥ nuffnangx ♥

Thursday 14 June 2012

Ada Persamaan Tak??

Kalo korang tengok, gambar budak ni…ade persamaan x dengan Harraz?? hehehe…saje la nak perasan sk8…
Masa mengandung kat Harraz dulu, orang selalu pesan kat aku…kita kene tengok benda yang cantik2 jer…Kalau boleh, nak makan pun kene makan yang elok2 & cantik juga…Contoh nye, buah2an la…Kesimpulan nyer, banyak juga la pantang larang masa mengandung…

Baru2 ni aku buka Picasa 3 coz nak edit gambar & buat video gambar tuk Harraz…Bila buka jer Picasa 3 tu, terus display semua gambar yang ade dalam folder2 dalam pc aku…terus ternampak gambar2 yang aku jadikan Wallpaper masa aku ngandung dulu…sebenarnye, aku pun dah lupa aku simpan kat mane…hahaha…
 
Buruk nyer gambar pc kat tempat keje aku...huhuhu
Aku ni memang minat giler & agak fanatik sk8 la pada kecomelan & gaya fashion orang2 korea…So, aku pilih gambar baby korea utk jadi tatapan aku sepanjang mengandung 9 bulan...Sampai background kalender pun aku letak gambar budak tu…cuma tahun kat kalender tu je silap...hahaha
Cute kan budak ni...suka sangat2 tengok...x jemu mata memandang...
Bila ingat2 balik, kadang2 rasa rindu masa anakanda Harraz duduk dalam perut aku dulu…banyak kenangan suka duka aku share dengan dia…dia la teman jaga & lena aku…Tapi bila dah besar ni, asyik nak melekat kat abah dia jer…Hampeh tol…hihihi

Wahai ankanda Harraz, walaupun orang kata budak koera tu comel, tapi bagi ibu & abah… Harraz la yang paling comel di mata kami…Semoga Harraz menjadi anak yang baik & tidak lupakan ibu & abah…AMIN


 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ CANTIK DI HATI ♥

Apabila ALLAH cepat makbulkan doamu, Maka Dia menyayangimu,
Bila Dia lambat makbulkan doamu, Maka Dia ingin mengujimu,
Bila Dia tidak makbulkan doamu, Maka Dia merancang sesuatu yang lebih baik untukmu.
Oleh itu, sentiasalah bersangka baik pada ALLAH dalam apa jua keadaan pun kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului kemurkaan-Nya...

♥ TQ for Visit ♥