♥ nuffnangx ♥

Tuesday 19 June 2012

Peace Run 2012

Wah…wah…ade hati aku ni nak join Peace Run 2012…
Macam yoyo oo jer…
Ntah kesampaian ke x ni…
Tapi aku memang minat aktiviti berlari-lari anak ni…hihihi
Cadang nak bawa anakanda Harraz & en.suami join…
Kalau ikutkan offer kat tempat keje aku ni, 50 orang terawal yang kasi nama…tidak dikenakan bayaran…Free of Charge…
Tapi lepas untuk aku sorang ajer la…
Kalo aku nak ajak en.suami & anakanda Harraz join, aku kena la daftarkan diorang dengan SCI Malaysia – PENANG...
tak la mahal pun…RM15 untuk dewasa & RM10 untuk kanak2…
Harraz dah kira kanak2 ker erk??
Tarikh tutup penyertaan ialah 6th July 2012…
Apa tunggu lagi…Jom kita mendaftar sekarang…
Masa tempat adalah seperti berikut…
Untuk lain2 agenda & aktiviti kat Pulau Pinang ni, anda boleh lawati PortalRasmi Majlis Perbandaran Pulau Pinang – Peristiwa
Bukan ape letak jadual ni untuk dikongsikan bersama...senang nanti nak bagi tahu en.suami tarikh untuk program berbasikal pulak...
Maklum la...orang ade Fixie

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ CANTIK DI HATI ♥

Apabila ALLAH cepat makbulkan doamu, Maka Dia menyayangimu,
Bila Dia lambat makbulkan doamu, Maka Dia ingin mengujimu,
Bila Dia tidak makbulkan doamu, Maka Dia merancang sesuatu yang lebih baik untukmu.
Oleh itu, sentiasalah bersangka baik pada ALLAH dalam apa jua keadaan pun kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului kemurkaan-Nya...

♥ TQ for Visit ♥