♥ nuffnangx ♥

Sunday 24 June 2012

Cara Baru Membersih Lantai ♥

Kejam betul ibu Harraz ni kan?...hahaha
Ada ke patut wat tajuk entry camtu...
Tapi, tengoklah si Harraz tu… 
Rasanyer…semua yang bergelar ibu bapa pernah melalui pengalaman ini…
Kini, aku & suami juga tidak terkecuali…
Mana tidak nyer, sekarang ni anakanda Harraz kami ni dah pandai bergerak ke sana ke mari…
Lagi dipanggil, lagi laju dia bergerak…
Nasib baik belum boleh berjalan lagi…Kalo dah boleh berjalan nanti, rasa nyer lagi panjang la langkah dia…
Yang buat aku & suami terhibur tu, Harraz ni akan senyum walaupun dia tahu kami sedang melarang dia untuk buat sesuatu…
Hmmmmm…wahai anak…
Kalau lah engkau faham perasaan ibu…
Sebenar nyer, ibu & abah bangga sangat tengok Harraz dah boleh menjulur & merangkak...
Tapi, Harraz jangan la pergi kat tempat yang kotor tau...
Janji tau ♥
Aku x de la marah pun…
Cuma risau…takut aku & suami terlepas pandang…
Sebab Harraz selalu masukkan benda yang dia pegang dalam mulut…
Kalo benda besar, kita leh nampak…kalo benda yang kecik, yang boleh dia telan camner??
Aku juga yang nak meraung nanti…huhuhu
As a parent, kita semua nak yang terbaik untuk anak kita…
Hope Harraz akan sentiasa menggembirakan & membahagiakan ibu ♥ abah…
Jadi anak yang mendengar kata tau ♥


2 comments:

Unknown said...

Hahaha wlupun ak mop lantai 3 x sari..tp bju aidan tetap kena berus..sb die pun tolong mop jgkk...

Puan Emy said...

Rajin nyer ko berus ija..
aku baru rendam & bilas baju Harraz je pun org dah kata rajin..
kalo berus cam ko, agaknyer extra rajin kot..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ CANTIK DI HATI ♥

Apabila ALLAH cepat makbulkan doamu, Maka Dia menyayangimu,
Bila Dia lambat makbulkan doamu, Maka Dia ingin mengujimu,
Bila Dia tidak makbulkan doamu, Maka Dia merancang sesuatu yang lebih baik untukmu.
Oleh itu, sentiasalah bersangka baik pada ALLAH dalam apa jua keadaan pun kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului kemurkaan-Nya...

♥ TQ for Visit ♥