♥ nuffnangx ♥

Thursday 21 June 2012

I am the LUCKY 5 WINNERS!

Hahaha…^_^
Seronok nyer rasa bila dapat menang sesuatu pertandingan…
Rasa makin bersemangat lak nak join lagi…
Kebtulan semalam aku cuti…so, x dapat la nak baca mail…
Hari ni, sampai jer kat tempat keje..kawan2 semua wish TAHNIAH…
Diorang bagi tau yang aku pun menang POP QUIZ - Qualification Management System…
Mula2 join rasa nak syok2 jer…sebab tahu bukan aku sorang jer yang keje kat BBraun ni...
Tapi, bila menang…memang x sangka sangat2…
Tengok la hadiah yang aku dapat…Cute kann??
TQ kepada author POP QUIZ ni…
Nanti wat POP QUIZ lagi tau…
Sebab aku memang suka dapat hadiah…♥



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ CANTIK DI HATI ♥

Apabila ALLAH cepat makbulkan doamu, Maka Dia menyayangimu,
Bila Dia lambat makbulkan doamu, Maka Dia ingin mengujimu,
Bila Dia tidak makbulkan doamu, Maka Dia merancang sesuatu yang lebih baik untukmu.
Oleh itu, sentiasalah bersangka baik pada ALLAH dalam apa jua keadaan pun kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului kemurkaan-Nya...

♥ TQ for Visit ♥