♥ nuffnangx ♥

Tuesday 12 June 2012

Anak-Anak Penenang Hati ♥

Korang pernah dengar atau terbaca x artikel macam tajuk ni?? 
Sebenarnye, dalam majalah mingguan wanita ada disiarkan artikel ni…
Tapi x ingat dah keluaran bila coz aku pun dapat artikel yang fotostat aje...hehehe
Tapi memang betulkan?? Siapa setuju yg anak kita adalah penghibur kita dikala kita susah & senang…
Anak juga lah yang membawa tuah & rezeki kepada kedua ibubapa nyer…
Tanpa anak, memang sunyi la hidup kita suami isteri…
Sebab tu dalam hidup aku, aku akan korbankan apa saja demi anak…dengan harapan, anakanda Harraz aku nanti menjadi anak yang beriman & soleh sebagai bekalnya untuk di akhirat kelak...AMIN ♥
 Alamak!! Tersentimental pulak…hehehe
 
Tengok la ragam si Harraz kalau duduk di rumah… 
x kering gusi aku ♥ suami…
Ade aje kerenah & telatah dia yang menghiburkan hati kami…
Kadang2 rasa x nak jauh dari dia…Tapi apa kan daya, bagi ibu bapa yang bekerjaya, kita semua terikat dengan komitmen kerja...
Apa2 pun, Ibu ♥ Abah syukur sangat2 masih diberi peluang setiap saat oleh ALLAH untuk membesarkan & menjaga Harraz bersama2…♥
Semoga ALLAH panjangkan umur ibu ♥ abah untuk melihat kejayaan Harraz suatu hari nanti…INSYAALLAH ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ CANTIK DI HATI ♥

Apabila ALLAH cepat makbulkan doamu, Maka Dia menyayangimu,
Bila Dia lambat makbulkan doamu, Maka Dia ingin mengujimu,
Bila Dia tidak makbulkan doamu, Maka Dia merancang sesuatu yang lebih baik untukmu.
Oleh itu, sentiasalah bersangka baik pada ALLAH dalam apa jua keadaan pun kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului kemurkaan-Nya...

♥ TQ for Visit ♥