♥ nuffnangx ♥

Sunday 8 July 2012

Beach Boy Pants ♥

Suka sangat2 tengok budak kecik2 pakai seluar pantai…
Nampak seksi jer…hehehe
Aku memang suka pakaikan Harraz dengan seluar pantai…
Tapi, boleh tahan juga la harga setiap pieces…
Bergantung pada corak dan material…
Selalu nyer, butik yang menjadi pilihan aku untuk membeli Beach Boy Pants ialah COTTON ON KIDS
Actually, semua fesyen baju kanak2 kat COTTONON KIDS ni aku suka…
Cuma orang yang budget x berape nak banyak cam aku ni, kene la tunggu time promosi baru boleh nak gi borong…hahaha ☻
Dulu masa Harraz kecik, ade satu jer seluar pantai kat COTTON ON KIDS masa kitorang nak beli tu…
Tapi ibu Harraz ni nak beli juga2…
Lastly, Harraz sempat pakai sekejap jer sebab size nyer kecik…huhuhu
Tapi, setakat ni yang membuatkan aku dan suami suka membeli belah di butik COTTON ON KIDS ni ialah singlet untuk Harraz…
Terdapat dalam pelbagai warna dan saiz, bermula dari saiz 1…
Haraganya pula 1 pieces RM19, tapi kalau beli 2 pieces harga nyer RM25…
Ini aje lah yang kami borong untuk Hararz…
Boleh la Harraz pakai gi berkelah nanti


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ CANTIK DI HATI ♥

Apabila ALLAH cepat makbulkan doamu, Maka Dia menyayangimu,
Bila Dia lambat makbulkan doamu, Maka Dia ingin mengujimu,
Bila Dia tidak makbulkan doamu, Maka Dia merancang sesuatu yang lebih baik untukmu.
Oleh itu, sentiasalah bersangka baik pada ALLAH dalam apa jua keadaan pun kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului kemurkaan-Nya...

♥ TQ for Visit ♥