♥ nuffnangx ♥

Monday 2 July 2012

GALAXY Note Dalam Genggaman ♥♥


 ALHAMDULILLAH…♥
 Syukur kepada ALLAH...
Alangkah bahagia nyer hidup aku apabila En.Suami memberitahu aku dengan ikhlas nyer yang dia akan menghadiahkan aku Samsung GALAXY Note..Suka sangat2 ♥
Rasa nyer, belum ketinggalan lagi kot walaupun ramai yang dah pakai handphone ni...hehehe

Actually, baru2 ni kan aku duk giler tengok citer korea “Rooftop Prince” tu…
Aku tengok, semua watak dalam citer tu duk pakai Samsung GALAXY Note
Dengan handphone yang besar tu pun, dah cukup menarik perhatian aku…
Di tambah pulak dengan gadget yang ade di handphone tu, membuatkan aku bertambah2 la berkenan kat Samsung GALAXY Note itu…
X sangka pulak En.Suami memahami…♥
TQ abah sebab hadiah kan ibu benda yang ibu suka…dah la mahal pulak tu…nanti ibu hadiahkan abah benda yang abah suka pulak…OK
TQ juga kepada Samsung kerana melangkapkan hari-hari ku ♥


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ CANTIK DI HATI ♥

Apabila ALLAH cepat makbulkan doamu, Maka Dia menyayangimu,
Bila Dia lambat makbulkan doamu, Maka Dia ingin mengujimu,
Bila Dia tidak makbulkan doamu, Maka Dia merancang sesuatu yang lebih baik untukmu.
Oleh itu, sentiasalah bersangka baik pada ALLAH dalam apa jua keadaan pun kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului kemurkaan-Nya...

♥ TQ for Visit ♥