♥ nuffnangx ♥

Tuesday 31 July 2012

Lagu Favourite Harraz ♥

Sejak menjadi ibu kepada seorang anak ni, memang berbeza sangat2 rutin harian aku…
Kalau dulu banyak masa untuk rehatkan diri…
Tapi sekarang tidak lagi…
Setiap saat adalah untuk anakanda Harraz kami…

Sebenar nyer aku nak share lagu favourite Harraz…
Start dari anakanda Harraz dah boleh senyum aku nyanyikan lagu ni untuk dia…
Walaupun nyanyian aku x sesedap mane, tapi demi anakanda tersayang…aku gagahkan juga…
Rasa nyer semua orang tahu kot lagu ni…
Ala…masa zaman kindergarden dulu kita ade nyanyi ramai2…

”…..Seekor labah-labah,
Cuba panjat tinggi…..
Bila hujan turun,
Labah cepat lari…..
Terbit mata hari,
Air tiada lagi…..
Labah-labah pun panjat,
Sekali lagi…..”

Sebenar nyer banyak lagi lagu yang aku selalu nyanyi kat Harraz…
Tapi x tahu la kenapa lagu ni yang Harraz suka…
Mungkin sebab aku nyanyikan dengan gaya2 kot…hahaha ♥

2 comments:

QA's ~ mamapapa said...

mmg seronok nyanyi2 ngan anak :) jmput follow kmbali,ye :)

Puan Emy said...

TQ follow my blog ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ CANTIK DI HATI ♥

Apabila ALLAH cepat makbulkan doamu, Maka Dia menyayangimu,
Bila Dia lambat makbulkan doamu, Maka Dia ingin mengujimu,
Bila Dia tidak makbulkan doamu, Maka Dia merancang sesuatu yang lebih baik untukmu.
Oleh itu, sentiasalah bersangka baik pada ALLAH dalam apa jua keadaan pun kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului kemurkaan-Nya...

♥ TQ for Visit ♥