♥ nuffnangx ♥

Sunday 1 July 2012

SALE at PADINI ♥

Aku memang giler shopping ♥
Walaupun duit x berapa nak banyak (sementara nak tunggu gaji kan)...
Tapi disebabkan oleh nafsu membeli belah aku ni yang tidak dapat dibendung lagi...
x dapat beli banyak, beli 1-2 item pun jadi la...hahaha

Ari tu saje la ajak en.suami jalan2 kat Queensbay Mall…
Konon nyer nak window shopping aje la…
Tapi dalam hati, kalo ade yang murah2, memang aku nak rembat…
En.suami sudah tersenyum sinis kepada aku, sebab dia tahu aku bukan sekadar nak window shopping jer…
Dengan selamber dia berkata…“HUH…Kenal sangat dah”…hehehe

Mungkin dah takdir kot…
Dari jauh aku dah nampak butik PADINI ade sales…
Apa lagi, tanpa berlengah aku tarik en.suami yang sedang mendukung anakanda Harraz ke situ…
Mula2 aku ushar baju untuk Harraz…
Saje nak survey harga…
Bila masuk area orang dewasa, alangkah terkejut beruk nyer aku…beruk pun x terkejut cam aku kot…hehehe
Baju P&Co berharga RM9…?? Betul ker ni?? Macam x caye jer…
Bukan apa, selama 5 tahun lebih aku menjadi ahli PADINI, x penah  aku shopping baju kat butik PADINI semurah itu…huhuhu
Apa lagi, memang aku rembat 2 pcs ♥
Mula2 pening juga nak gayakan baju ni…
Tapi, semua nyer bergantung & terpulang kepada diri masing2…
Dan inilah gaya aku…hahaha…
Disebabkan ari tu ada sedikit masalah yang x dapat dielakkan, kami sekelurga terpaksa pulang awal…
Sempat masuk butik PADINI jer…itu pun x round habis…
Aku?? Memang agak kecewa sedikit la…
Sebab terpaksa lupakan niat murni aku nak window shopping tu…huhuhu
En.Suami kata lagi kat aku…“Ala...nanti kita datang la lagi…”…
Rasa sejuk sikit hati ini ♥

2 comments:

Unknown said...

cntik ^^

Puan Emy said...

Hehehe ^_~
jadi la..wat baju pakai gi keje...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ CANTIK DI HATI ♥

Apabila ALLAH cepat makbulkan doamu, Maka Dia menyayangimu,
Bila Dia lambat makbulkan doamu, Maka Dia ingin mengujimu,
Bila Dia tidak makbulkan doamu, Maka Dia merancang sesuatu yang lebih baik untukmu.
Oleh itu, sentiasalah bersangka baik pada ALLAH dalam apa jua keadaan pun kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului kemurkaan-Nya...

♥ TQ for Visit ♥