♥ nuffnangx ♥

Monday 9 July 2012

The Best Thing In The World ♥

Aku suka sangat2 dengar lagu kumpulan Mocca dari Indonesia ni…
Tajuk nyer  "The Best Thing"…
Sape lagi yang memperkenalkan aku kepada lagu ini kalau bukan My Lovely Husband
TQ abah…ibu rasa terhibur dan bahagia jer dengar lagu ni…
Jom kita layan bait2 lirik nyer…

I’ve got the best thing in the world
Coz’ I got you in my heart
And this screw little world
Let’s hold hand together
We can share forever
Maybe someday the sky will be coloured with our love

I wake up in the morning
Feeling emptyness in my heart
This pain is just too real
I dream about you, with someone else
Please say that you love me
That we’ll never be apart

You have to promise
That you will be faithfull
And there will be lots and lots of love
It is the thing that really matters in this world….

Bagi aku, aku dah dapat “The Best Thing In The World” aku…
Inilah dia…
2 orang paling penting dalam hidup aku selain daripada ibuabah aku…
LOVE both of U ♥♥
Memang aku sangat2 terhibur dengan gelagat dua beranak ni…
Sesungguhnya aku sayang sangat2 pada mereka…
Syok sangat dapat keluar lepak2 dan membuang masa bersama2 mereka berdua ni…
Kalau time cuti, xde lain la aktiviti kami sekeluarga selain daripada jalan2 cuci mata…hahaha
Aku suka tengok anakanda Harraz yang ceria selalu…
Memang sporting la Harraz sekarang

Tengok la gaya Harraz tu… ala2……..?? Guess Who??
Tenang sangat tengok Harraz tidur…
Kalau kuar jalan2, senang aje tidur…Tapi kalau duk umah, punya la susah nak tidur…Asyik nak main jer…
Lastly, aku kene ambik gambar sendiri sebab  x der sape nak tolong capture…
Harraz asyik nak abah dukung dia aje…huhuhu
Ibu pun nak "interframe" juga…

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ CANTIK DI HATI ♥

Apabila ALLAH cepat makbulkan doamu, Maka Dia menyayangimu,
Bila Dia lambat makbulkan doamu, Maka Dia ingin mengujimu,
Bila Dia tidak makbulkan doamu, Maka Dia merancang sesuatu yang lebih baik untukmu.
Oleh itu, sentiasalah bersangka baik pada ALLAH dalam apa jua keadaan pun kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului kemurkaan-Nya...

♥ TQ for Visit ♥